Trening Piłkarski Strona Główna » Tagi » klubu
Podobne tagi tematów
klubu, klubu.

Tematy oznaczone jako klubu
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

Jak zapisać się do klubu


Jestem początkującym
(jeżeli chodzi o umiejętności to do klubu się chyba nadaje)
więc jak się dostać

pytam bo nie wiem

(pozycja bramkarza)
10942 29

Szukam klubu i proszę o poradę


Witam. Mam pytanie, a może raczej problem, i proszę o poradę. Jestem z Wrocławia, mam ok. 180 cm wzrostu, 14 lat i chciałbym grać w jakimś klubie piłkarskim, na pozycji bramkarza. Tylko jakim? I tu proszę was o radę. Ja jestem z Oporowa (niedaleko Bielan Wrocławskich). Chciałbym grać w takim klubie, żebym miał do niego niedaleki dojazd. To najważniejsze. Czy znacie taki? Czy możecie mi jakiś doradzić? Wiem, że blisko Śląsk jest, ale tam pewnie walą drzwiami i oknami. Chciałbym też, żeby mnie w klubie ciepło przyjęli, ale to poboczna sprawa. To jeszcze raz: Znacie taki klub? Może tam trenujecie i myślicie, żebym się sprawdził? A może lepiej wystartować w jakimś Coca-Cola Cup? Bardzo proszę o odpowiedź, z góry dziękuję.
6955 11

Czy warto się jeszcze zapisać do klubu w moim wieku?


Siemka. Mam 14 lat (w październiku 15). Bardzo kocham piłkę nożną, gram od małego. Kiedyś chodziłem do klubu ale tylko przez 2 tygodnie ponieważ jak pisałem w jakimś temacie było tam tak że przychodziliśmy, przynosiliśmy bramki i graliśmy. Trener to była "cipcia" bo ci którzy grali tam w tym klubie to na niego przeklinali itd.

Kiedyś chciałem iść do klubu ale cały czas to odkładałem bo to, tamto. Po prostu wstydziłem się iść :p. Na razie to gram tylko ze starszymi (17-20 lat) dodam że trenują i są bardzo dobrzy. Ja zawsze jako jedyny z nimi gram z takich 14-16 lat, ja jestem najmłodszy bo mam 14 lat a oni od 17 wzwyż. Ze szkoły zawszę jeżdżę na zawody i trenuję na SKS, lecz chciałem to zmienić i dojść do klubu. Miałem iść do klubu na 1 trening w czwartek (29 marca) ale w wtorek nabawiłem się ...
5827 10

17 lat, do jakiego klubu?


Siema! Sory, że tak bez przywitania od razu zakładam temat, lecz bardzo mnie dręczy pytanie z tematu.
mam 17 lat (w sierpniu 18), kocham futbol, to moja druga połówka życia :D, ale nigdzie nie gram "profesionalnie". Teraz, gdy mam trochę więcej luzu, bo szkoła już tak nie ciśnie, chciałem zająć się moją pasją.
I tu się rodzi pytanie - gdzie się zgłosić? Na jakieś testy iść? Mieszkam w Łodzi, więc klubów trochę jest. Wcześniej grałem trochę w SMS'ie, (2006r) lecz nie zdołałem pogodzić piłki ze szkołą i szybko się stamtąd zmyłem, od tego czasu gram tylko indywidualnie.
Teraz chciałbym pograć sobie na poważnie, może w jakiejś 4 lidze, tylko gdzie się zwrócić?
Dodam jeszcze, że okres wakacyjny przeznaczyłbym na przygotowanie się kondycyjnie i fizycznie do sezonu, oczywiście też indywidualnie, a we wrześniu, albo w sierpniu dołączyłbym do klubu.
Co proponujecie Panowie? Czy nie jest za ...
4714 1

troche boje sie isc do klubu ...


witam , ostatnio myslalem nad tym zeby isc do klubu , ale teraz sie boje , ze beda mnie tam wyzywac itd , nie beda podawac i nie beda wyrozumiali ... i ze nie bedzie mi nic wychodzic , bo jak gram pod presja to mi nie idzie ... jak sie wyluzowac , rozluznic ?
3805 2

Zmiana klubu


Witam

Chialbym zmienic klub(rocznik 95) i niewiem czy bede musial cos zaplacic i ile ( za wydanie karty zawodnika).
Dodam ze to drugi moj klub.

Szukalem w przepisach i nie moglem sie doszukac czy musze zaplacic za wyszkolenie.
3430 5

jak dostać się na testy do klubu?


Moim marzeniem jest zagrac przynajmniej w I lidze piłkarskiej czyli tam gdzie gra dolcan zabki,gks katowice i lks lodz.I Chcialbym w przyszlosci spróbować swoich sił w tej lidze! Normalnie proceder odbywa się w taki sposób: ktoś cię zauważa i dzwonią do ciebie! a ja mam pytanie jak załatwić sobie testy pomimo tego procedera? może ktoś wie?

Z gory dzieki za odp :)

Pozdrawiam uzytkownikow tego forum ;)
3121 2

Czy warto się zapisać do wiekszego klubu?


Witam.
Mam 15 lat ważę jakieś 74-75 kg i mierzę około 183cm.
Gram w małym klubie na wsi.
Gramy dla rozrywki, ale oczywiście mamy swoją kadre, terminarz rozgrywek itd.
w piłkę gram juz jakieś dobre 10 lat.
Zaczynałem ze starszymi kolegami, potem to się przeniosło na rozgrywki ligowe, szkolne itd.
Czy opłaca mi się przechodzić do wiekszego klubu?
W piłkę mógłbym grać na okrągło, ponieważ to jest moja pasja, po treningu zawsze zostaje, żeby jeszcze pokopać, moim kolegom się nie chce, ale ja jestem inny. :D
Moje zalety to:
- Szybkość
- Kondycja
- obrona w powietrzu
- rozegranie
- podanie prostopadłe, krótkie
- drybling ( w miarę )
- silny strzał

Wady:
- podania długie
- techniczny strzał ( do bramki trafiam, ale w to miejsce , w ...
3052 4

Czy Mozna Pojsc na Testy Do Klubu z Ekstraklasy Lub I Ligi ?


Czy Mozna Pojsc na Testy Do klubu z Ekstraklasy Lub I Ligi, nawet Jesli kiedys nigdzie sie nie gralo a ma sie umiejetnosci
2980 4

Zmiana Klubu Czy mam zostać w dotychczasowym klubie??


kieruje do was to pytanie z prośbą o pomoc
dostałem wiele zaproszeń na treningi w nowych klubach ,ale na niektóre nawet nie zwróciłem uwagi albo nie pasowały mi treningi, w moim klubie wszystko gra treningi są ok, ale klub gra w niższej lidze niż klub do którego mam pójść na treningi(Lechia Gdańsk) dojazd mam dobry ze swojej miejscowości, dużo osób znam z tego klubu wiem że mam szanse grać w tym zespole ale nie wiem czy tam iść.
proszę wypowiadać się
2641 12

Przejscie do innego klubu - juniorzy.


Mam taki problem. Przedstawię go w taki sposób. Gram w klubie A, tutaj tworzą teraz SMS. Ale chciałbym grać w innym klubie, tam też jest SMS. Złożyłem tam podanie, niedługo jadę na testy tam. I chciałbym tam się uczyć i grać. Ale uwaga, czy mogę sobie wybrać kartę z tego klubu w którym teraz jestem i normalnie zanieść tam? Czy musi być jakas zgoda itd? Bo trenerka mam tak porąbanego, ze pewnie sie nie zgodzi albo cos.
2629 12

Czy chodzenie do takiego klubu ma sens?


Chodzę do pewnego klubu. Problem polega na tym, że klub ten jest bardzo słaby. Praktycznie każdy mecz przegrywamy lub remisujemy (ostatni mecz porażka 0x9). Na treningi z dwudziesto kilku osobowej kadry przychodzi 2-5 osób. Nawet jeśli czasami, zdarza się to bardzo rzadko przyjdzie więcej niż 5 osób to trening zawsze wygląda tak samo. Zamiast ćwiczyć technikę, szybkość itp wykonując różne ćwiczenia to większość mówi zagrajmy mecz i gramy, a potem na meczu ligowym widać efekty, przeciwnik gra,a my biegamy za piłką. Atmosfera w szatni też nie jest ciekawa. Starsi zawodnicy ciągle wyśmiewają młodszych itp.

Dodam jeszcze, że sam trenuję codziennie różne dryblingi między pachołkami, dośrodkowania, strzały itp codziennie 3-5 godzin. Czasami trochę krócej, a kiedy ktoś przychodzi na boisko gramy mecz większość osób wiek 20+ tylko ja 15 lat, a radzę sobie bardzo dobrze.

Po skończeniu gimnazjum wybieram się na testy do Górnika Zabrze ...
2512 6

Nabór do klubu PSS Victoria Bydgoszcz!


ZAPRASZAMY!

Piłkarskie Stowarzyszenie Sportowe Victoria Bydgoszcz
prowadzi nabór do 4 grup:

seniorzy (min. 16 lat), http://victoria-bydgoszcz.futbolowo.pl/

trampkarze http://victoria-bydgoszcz-trampkarze.futbolowo.pl/index.php,

młodzicy http://victoriamlodzicy.futbolowo.pl/index.php,

orlicy Fordon http://akademiazakow.futbolowo.pl/index.php


Zapraszam, sam gram w seniorach, miła atmosfera w klubie :)
2380 4

Problem ze zmianą klubu ;/


Witam chciałbym zmienić klub jednak mój trener nie chce oddać mi karty ;/ i mam pytanie ponieważ w tym roku skończyłem wiek juniora młodszego a w klubie w którym gram nie będzie w przyszłym sezonie grupy wiekowej w której bym mógł grać to czy w takim przypadku nie jestem wolnym zawodnikiem i powinienem dostać karte do ręki ?
2329 2

Czy warto iść do klubu?


Ostatnio sobie pomyślałem czy nie dojść do pewnego klubu. Ostatnio byłem pewnym klubie ale, żeby kontynuować musiałbym iść do ich szkoły co niezbyt mi pasowało, więc pomyślałem czy nie dojść do jednego klubu. Ogólnie dotychczas gram na podwórku z osobami z tamtego klubu i jesteśmy na podobnym poziomie chociaż różne pozycje to truno nas porównywać a podobno nie mają za dobrych trenerów to mimo wszystko warto dojść do klubu?
2092 3

Chce się wypisać z klubu na jakiej zasadzie


Cześć.Chcę się wypisać z klubu w przerwie zimowej, mam 15 lat.Na jakiej to jest zasadzie, oddadzą mi kartę,i czy muszą się zgodzić,dodam jeszcze,że na wakacje podpisywałem deklarację (taką żółtą).Proszę o pomoc
2083 4

Nowy Temat


Proszę o pomoc bo niewiem czy zacząć chodzić na treningi i zapisać się do klubu . Ale bardzo boje się że mnie wyśmieją że słabo gram itp. Proszę pomóżcie mi :)
2023 9

Szukam klubu


Witam... Szukam klubu najlepiej jakiegoś w lublinie... Zapisał bym sie W seniorach...jak by ktoś gral w jakimś klubie i by brakowało czy cus to dajcie znać.. Moja pozycja to pomoc i napad..
1999 10

Pilne , zmiana klubu , problem z prezesem


Witam , w wakacje chcialem zmienic klub , prezes zakazal mi i chcial od 2ligowego klubu za mnie 2.5tys zl , poniewaz sie nie lubia . Wraz ze mna odeszlo kilku kolegow. Do poczatku sezonu klub walczyl o mniejsza kwote. Bez skutku. Druzyna zostala wycofana z ligi , czyli rozpadla sie ( od wrzesnia klub nie istnieje ) , wiec wydaje mi sie ze jestem wolnym zawodnikiem ? czekam , pilne. [ Dodano: 2011-09-14, 07:21 ] sry za dbl post, a le...? nikt nie zna odp?
1912 2

Przejscie do innego klubu


Witam, mam mały problem z przejściem do druzyny juniorów starszych poniewaz były klub żąda za mnie X kwote i nie chcą mi oddac karty zawodnika a klub jun.starszych nie posiada funduszu na wykupienie mnie.Jedyną szansą na darmowe przejscie lub pół-darmowe jest wycenienie mnie przez związek piłki nożnej i mam pytanie wie ktoś ile może trwać takie postępowanie przez zwiażek piłki nożnej ? Dodam ze ostatni mecz jaki rozegrałem w byłym klubie był to 24czerwiec 2011r a na runde jesienna nie byłem zgłoszony.
I mam jeszcze pytanko jeżeli bym już odzyskał swoją karte zawodnika to czy moge przejsc do druzyny juniorow starszych w trakcie trwania sezonu ?
Dzięki i pozdrawiam !
1789 6

Zmiana Klubu ! Problem


Witam !

Mam ofertę przejść do innego zespołu , jednak nie wiem jak to będzie postrzegane przez moich trenerów , mam 15 lat ( skończone 5 grudnia ) trenuję w seniorach w V lidze ( nie mogę jeszcze grać meczy , od 16 lat można ) całe mecze rozgrywam w juniorach , aktualnie mamy dobre wyniki , jednak to tylko liga okręgowa juniorów...
Przechodząc do sedna , zaproponowano mi treningi w LWJS , jednak grać tam jeszcze nie mogę , tak więc LWJM do meczów by mi pozostało. Tylko sprawa jest taka , że to już 2/3 raz z kolei propozycja , a pierwszą odrzuciłem , bo zostałem od razu przydzielony do I zespołu w moim klubie( nowe rzeczy , kasa na buty itp... ) teraz tej raczej nie chcę zmarnować i mam zamiar ruszyć dupsko i przejść.
Tylko pozostaje problem karty , z tym ...
1642 1

dofinansowanie od klubu


W jaki sposob moge dostac dofinansowanie. Chodzi mi o to w jaki sposob. Czy kasa do reki, kupno butow na fakture czy jeszcze w jakis inny sposob?
1609 4

W piątek do klubu


Siemka wam. W piątek (6 lipca o 18) idę do nowego klubu. I mam pytanie jak się przygotować przez ten cały tydzień żeby jak najlepiej wypaść w tym klubie. Jakieś ćwiczenia lub coś? Dziennie gram w piłkę ale chciałem jeszcze jakieś inne ćwiczenia i nie wiem co robić. Mam teraz 14 lat (w październiku 15). Pozdro :)

P.S. nie mam siłowni do dyspozycji
1603 9

Załozenie klubu


Jak zalozyc klub ? Ile trzeba przygotowac kasy ? Ile kosztuje zalozenie ? Moze ktos sie orientuje i moglby troszke opisac :)

z góry dzieki :)
1588 4

dojście do klubu


Witam. Mam do was takie pytanie. A więc postanowiliśmy razem z kolegą, że pójdziemy do jakiegoś klubu piłkarskiego i właśnie tu pojawia się mały problem: jaki klub wybrać? Mieszkamy w Białymstoku i klubów jest dużo, ale nie wiemy gdzie najlepiej byłoby pójść. Oboje trenowaliśmy kiedyś piłkę nożną, ale było to już dość dawno więc to tak jakbyśmy zaczynali od początku.
Reasumując chciałbym poznać wasze propozycje jaki klub wybrać; do wyboru mamy m.in. Hetman B-stok, Promil B-stok, Włókniarz B-stok no i Jagiellonia ale tam to my się raczej nie dostaniemy.
Proszę o odpowiedź.
1516 5


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Stworzył: PatrykSpec || Zmodyfikował: DariniO


pilka nozna ePilka.pl - polska piłka za
granicą
Na naszym forum znajdziesz : | Trening piłkarski | Trenuj | Trening piłki nożnej | Piłka | Piłka młodziezowa | Ćwiczenia piłkarskie | Tricki | Rzuty karne | Porady piłkarskie | Trening | Piłka nożna | Soccer coaching | Trener | | Rzuty wolne | Forum piłkarskie | Porady piłka nożna





Wszelkie Prawa Zastrzeżone, kopiowanie bez zgody autora zabronione!

Strona Głowna | Pomoc | Kontakt